I muzika utječe na percepciju vina I muzika utječe na percepciju vina

I muzika utječe na percepciju vina

Što je vino bez muzike?
Nova studija objavljena u časopisu Brirish Journal of  Psychology donosi uistinu zanimljive rezultate za sve vinopije. U studiji je sudjelovalo 250 žena i muškaraca koji su bili podijeljeni u 5 skupina. Sudionici svake skupine su dobili ili čašu crnog ili čašu bijelog vina, a u pozadini im je puštena razna glazba. Tako su ispitanici slušali jednu od velikih kompozicija poput Carmine Burane, Valcera cvijeća iz maestralnog Orašara gospodina Čajkovskog, pjesmu Just can't get enough grupe Nouvelle Vague, Slow Breakdown  poznatog stvaratelja filmske glazbe Michael Brooka ili su pak naprosto pijuckali vino u potpunoj tišini.

Većina ispitanika nesvjesno je opisalo vino koje su pili karakteristikama muzike koju su slušali,  pa je primjerice vino uz pjesmu „Just can't get enough“ bilo poletno i osvježavajuće. Čini se da će u budućnosti za istinsko uživanje u vinu vinari, uz odgovarajuću hranu, konzumentima trebati preporučiti i odgovarajuću muziku.

Gastro.hr

Ispiši članak Komentiraj Pošalji

Prijavljeni ste kao:

Odjavite se Profil
Zaboravili ste lozinku?

Mudrost dana

"Brige se lakše spiru juhom."

Židovska izreka

Arhiva
Partneri