Skandal sa dioksinom smanjio povjerenje u kontrolu hrane Skandal sa dioksinom smanjio povjerenje u kontrolu hrane

Skandal sa dioksinom smanjio povjerenje u kontrolu hrane

Drastičan pad povjerenja njemačkih potrošača u instituciju kontrole hrane.
Najnovije istraživanje u „GfK Marktforschung“ pokazalo je da tek četvrtina građana misli da su prehrambeni proizvodi dovoljno kontrolirani i da nisu štetni za zdravlje. Stoga i ne čudi da potrošači sada sve veću pažnju posvećuju kupnji jaja i mesa organskog podrijetla, pri čemu prednjače  osobe starije dobi i višeg obrazovanja.

Suprotno, kada se ocjenjuje hrana u restoranima, pabovima ili pekarnicama oko 35% potrošača u Njemačkoj vjeruje da ti objekti koriste isključivo  nekontaminirane prehrambene sirovine. Ovakvo povjerenje prisutno je prvenstveno kod mlađih potrošača i onih sa srednjim obrazovanjem. Ipak, u velikim gradovima potrošači posebno traže više informacija o hrani, zainteresirani su više za hranu organskog podrijetla te pokazuju  sumnju  i u kvalitetu hrane koja se prodaje u restoranima i sličnim objektima, prenosi Gfk.

Gastro.hr
Ispiši članak Komentiraj Pošalji

Prijavljeni ste kao:

Odjavite se Profil
Zaboravili ste lozinku?

Mudrost dana

"Brige se lakše spiru juhom."

Židovska izreka

Arhiva
Partneri