Sklonost prema slanom nastaje još u kolijevci Sklonost prema slanom nastaje još u kolijevci

Sklonost prema slanom nastaje još u kolijevci

Izlaganje okusima u najmlađoj dobi oblikuje sklonost prema određenoj hrani.
Istraživanje objavljeno u American Journal of Clinical Nutrition otkriva kako djeca koja su se upoznala sa hranom kojoj je dodana sol prije 6. mjeseca života, pokazuju veću sklonost slanoj hrani. Ta su djeca tijekom provođenja testova sklonosti konzumirala 55 % više soli u odnosu na djecu koja su se upoznala sa dosoljenom hranom u nešto kasnijoj životnoj dobi.

Zdravstvene institucije konstantno upozoravaju populaciju na previsok unos soli, ističe dr. Gary Beauchamp, jedan od autora istraživanja. Jedan od razloga tome je što odrasle osobe vrlo teško mijenjaju prehrambene navike, a ovo istraživanje je djelomično objasnilo i zašto. Nove spoznaje iz spomenute studije mogle bi poslužiti za uvođenje promjena, ako bi bile prepoznate od strane šire populacije, koje bi rezultirale boljim prehrambenim navikama naše djece u budućnosti, nadaju se autori studije.    

Gastro.hr
Ispiši članak Komentiraj Pošalji

Prijavljeni ste kao:

Odjavite se Profil
Zaboravili ste lozinku?

Mudrost dana

"Brige se lakše spiru juhom."

Židovska izreka

Arhiva
Partneri