Utjecaj igrački na izbor hrane kod djece Utjecaj igrački na izbor hrane kod djece

Utjecaj igrački na izbor hrane kod djece

Istraživanje je pokazalo da igračka uz obrok utječe na dječju percepciju okusa hrane.
Prema rezultatima najnovije studije, oko trećina stanovnika SAD-a je pretila, dok 17% djece u dobi od 2-19 godina pati od istog problema, prenosi portal Vitamini.hr. Imajući to na umu, pokrenuta je rasprava o ulozi igračaka, koje se dobivaju uz obroke u restoranima brze prehrane, na prehrambene navike predškolske djece.

Tako je dokazano da se na predškolsku djecu, u dobi od 2 do 5 godina, može utjecati da izabiru zdravu hranu, npr. obrok koji sadrži juhu, mješano povrće i mlijeko, ako im se uz obrok pokloni igračka, osobito ako se radi o igrački iz kolekcije koju dijete sakuplja. Druga dva istraživanja, čiji su rezultati objavljeni u časopisu Journal of Public Policy and Marketing, pokazala su da ako djeca znaju da će uz obrok dobiti igračku koju još nemaju, kod te djece će se povećati interes za taj obrok i unaprijed će obrok izabrati, bez obzira o kakvoj se hrani radi. Međutim, ako se ponude dva različita obroka (zdravi i tipični fast food) bez igračke, fast food će biti prvi izbor.

Sve navedeno zasigurno podržava ideju da prisustvo igračke uz obrok može unaprijed utjecati na dječju percepciju kakav će određena hrana imati okus i kako će je dijete prihvatiti.

Gastro.hr
Ispiši članak Komentiraj Pošalji

Prijavljeni ste kao:

Odjavite se Profil
Zaboravili ste lozinku?

Mudrost dana

"Brige se lakše spiru juhom."

Židovska izreka

Arhiva
Partneri